VoIP telefooncentrale Brielle

Een VoIP telefooncentrale kopen in Brielle doe je bij jouw regionale zakelijke telefonie specialist. VoIP telefooncentrales plaats je in de cloud of lokaal in je eigen ICT-netwerk. Er is al een VoIP centrale voor Brielse MKB bedrijven vanaf 3 werkplekken. Hieronder vallen ook huisartspraktijken, Tandartspraktijken en Apothekers inclusief de spoedlijn, overleglijn en receptenlijn. Je zakelijke telefonie specialist adviseert de beste VoIP centrale passend bij jouw bedrijf.

Meer informatie? Mail

Voorbeeld MKB VoIP centrale

VoiP telefooncentrale Brielle MKB
MKB VoIP telefooncentrale in Brielle

Nadat jij hebt aangegeven dat je meer informatie wilt, wordt je gebeld door een medewerker van Virgoleads. Aan de hand van een korte vragenlijst bepalen we welke zakelijke telefonie specialist bij jou past. We vertellen je wie jou gaat bellen binnen 8 werkuren om met jou een afspraak in te plannen.

Tijdens het gesprek bij jou op locatie te Brielle kun jij allerlei vragen stellen. De zakelijke telefonie specialist heeft ook aan jou een aantal vragen. Denk aan:

  • Hoeveel nummers heb je?
  • Hoeveel lijnen heb je?
  • Hoeveel toestellen wil je aansluiten?
  • Zijn er thuiswerkers?
  • Zijn er mobiele werkers?
  • Etc

Een vraag die je mogelijk niet verwacht is een kopie van je huidige telecomfacturen. Deze worden geanalyseerd door de telefonie specialist tijdens de uitwerking van jouw volledige telefooncentrale. Binnen een week ontvang je een uitgewerkt voorstel.

Besluit je in te gaan op het voorstel, dan wordt alles ingeregeld. Uiteraard behoud jij alle telefoonnummers. Tijdens de hele omzetting zijn je nummers slechts 10 minuten uit de lucht.

Je VoIP oplossing heeft veel voordelen. We hebben ze voor je op een rij gezet.

  • Besparing tot 60 % kosten voor zakelijk belverkeer en abonnementen
  • Vast bedrag per maand
  • Bestaande telefoonnummers verhuizen mee
  • Hoge betrouwbaarheid en stabiliteit
  • Lage investeringskosten
  • Goede bereikbaarheid van je medewerkers ongeacht waar zij werken
  • Schaalbaar ongeacht de groei van jouw organisatie
  • Overzichtelijk beheersysteem (online)
  • Beter inzicht in de maandelijkse kosten
  • Lagere onderhoudskosten door centrale updates

Jouw VoIP centrale staat in de cloud of fysiek in je bedrijfspand. Het is een virtuele telefooncentrale in de cloud. Er kan IVR-software (Intelligent Voice Respons) worden geïnstalleerd. Hiermee ‘routeer’ je het inkomend belverkeer naar de juiste afdeling of medewerker. Jij bepaalt wanneer en naar wie er wordt doorgeschakeld en welk bericht wordt afgespeeld. Tijdens het wachten van je bellers kun je ook muziek laten afspelen..

De VoIp telefooncentrale regelt de communicatie van en naar jouw organisatie met de buitenwereld. De traditionele hardware centrale wordt vervangen een softwarematige centrale. Deze digitale telefooncentrale kun je koppelen met je CRM-systeem. De telecomspecialist zal ook de beveiliging bespreken en de voordelen om dit centraal te organiseren. Je kunt je softwarematige centrale lokaal plaatsen of je ‘VoiP in cloud’ als hosted VoIP. Je hebt dan een hosted telefooncentrale welke draait bij een VoIP provider.

Je zakelijke telefonie specialist huurt diensten in bij een VoIP providers. De specialist koopt grootschalig ‘cloud voip services’ in waar jij van mee profiteert als MKB-er.

De toestellen die worden gebruikt zijn DECT-telefoons, VoIP telefoons en Smart phones. De verbinding komt tot stand via het internet. Ongeacht waar jouw medewerkers zich bevinden, kunnen zij gebruik maken van geavanceerde functionaliteiten. Denk aan het doorverbinden van gesprekken via de telefoniste, maar ook onderling. Is een medewerker niet bereikbaar, dan kan de beller een voicebericht achterlaten of doorschakelen.

In Brielle zoeken veel bedrijven in het MKB op de volgende termen. Je Briellese zakelijke telefonie specialist kan hier meer uitleg over geven. Denk aan woorden als, voip centrale mkb, voip centrale cloud, hosted voip, voip centrale kopen, voip centrale software, hosted voip centrale, cloud telefooncentrale, voip cloud en voip telefonie.

Met het uitfaseren van IDSN zijn veel organisaties in Brielle geconfronteerd met een ‘verplichte’ overstap naar VoIP. We hebben zoveel mogelijk vragen voor je opgesomd:

  1. Kan ik mijn bandjes blijven gebruiken?
    Antwoord: Een VoIP telefooncentrale heeft alle functionaliteiten net zoals voorheen. De berichten moeten wel opnieuw worden ingesproken.
  2. Welke telefooncentrale kiezen?
    De werking van jouw organisatie staat centraal bij het beantwoorden van deze vraag. Alleen een specialist kan op basis van gerichte vragen een goed advies geven.
  3. Hoe zit het met mijn alarm?
    Je alarm blijft werken zoals je gewend bent. Je krijgt een ‘ip-aanpassing’, zodat je alarm ook klaar is voor de toekomst. Op termijn moeten alarmsystemen die werken met een analoge lijn vervangen worden.
  4. Wat als het internet uitvalt?
    Als de internetverbinding weg valt, zullen je vaste telefoons (tijdelijk) niet meer werken. Het is mogelijk hiervoor een secundaire verbinding op te zetten over 4G. Hiermee kun je internetstoringen op de vaste lijn afvangen. Heb je een VoIP centrale in de cloud dan detecteert het VoIP systeem het uitvallen van de vaste internetverbinding. De VoIP centrale kan oproepen direct doorverbinden met je mobiele telefoon.
  5. Blijf ik facturen van KPN krijgen?
    Nee, facturatie van je VoIP centrale en belkosten lopen via je eigen zakelijke telefonie specialist.
  6. Wat gebeurt er met mijn fax lijn?
    Je kunt jouw faxlijn omzeteen naar Fax2Email. Binnenkomende faxen worden afgeleverd op één of meerdere mailboxen. Neem je geen Fax2Email, dan komt de faxlijn te vervallen.
  7. Kan ik mijn deurtelefoon integreren?
    Als je deurbel in het IP-netwerk opgenomen is, kan deze worden geïntegreerd in de totaaloplossing. Op je Smartphone kun je kijken wie er voor de deur staat. Als de deur erop is voorzien kan deze worden geopend op afstand.
  8. Wat is een VoIP centrale?
    VoIP betekent “voice over IP” en is eenvoudig uitgelegd dat er wordt gebeld via een computernetwerk. De VoIP centrale die lokaal bij jou in het pand staat of in de cloud regelt het belverkeer. Op de Smartphone wordt een App geïnstalleerd waarmee je connecteert met de VoIP centrale. Daarnaast is het mogelijk hierdoor ook bereikbaarheid van je collega’s te zien of aparte receptiesoftware te integreren in je VoIP centrale.
  9. VoIP centale MKB?
    De zoekterm VoIP centrale MKB wordt veelal gebruikt door bedrijven die op zoek zijn naar een VoIP centrale in Brielle.