VoIP telefooncentrale

Jouw VoIP telefooncentrale koop je bij de zakelijke telefonie specialist in de regio. Je bespaart al snel tussen de 20% – 40%. Wanneer er over een telefooncentrale wordt gesproken, hebben we het over een VoIP telefooncentrale. Andere termen die ook worden gebruikt zijn virtuele telefooncentrale of VoIP centrale in de cloud. Je regionale telecommunicatie specialist vertelt je graag over de mogelijkheden.

Meer informatie? Mail

VoiP telefooncentrale voor meer efficiëcy
VoIP telefoontoestellen gekoppeld aan VoIP telefooncentrale

Voordelen

  • Besparing tot 60% kosten voor zakelijk belverkeer en abonnementen
  • Vast bedrag per maand
  • Bestaande telefoonnummers verhuizen mee
  • Hoge betrouwbaarheid en stabiliteit
  • Lage investeringskosten
  • Goede bereikbaarheid van je medewerkers ongeacht waar zij werken
  • Geen fysieke centrale bij jou in het pand
  • Schaalbaar ongeacht de groei van jouw organisatie
  • Overzichtelijk beheersysteem (online)
  • Beter inzicht in de maandelijkse kosten
  • Lagere onderhoudskosten door centrale updates

Werking

Jouw VoIP centrale staat niet fysiek in je bedrijfspand. Het is een virtuele telefooncentrale in de cloud. Er kan IVR-software (Intelligent Voice Respons) worden geïnstalleerd. Hiermee ‘routeer’ je het inkomend belverkeer naar de juiste afdeling of medewerker. Jij bepaalt wanneer en naar wie er wordt doorgeschakeld en welk bericht wordt afgespeeld. Tijdens het wachten van je bellers kun je ook muziek laten afspelen.

Centrale

De beste Voip centrale regelt de communicatie van en naar jouw organisatie met de buitenwereld. Een koppeling met je CRM-systeem zorgt voor de persoonlijke benadering van je klant. De telecomspecialist zal ook de beveiliging bespreken en de voordelen om dit centraal te organiseren.

Toestellen

De toestellen die worden gebruikt zijn DECT-telefoons, VoIP telefoons en Smart phones. De verbinding komt tot stand via het internet. Ongeacht waar jouw medewerkers zich bevinden, kunnen zij gebruik maken van geavanceerde functionaliteiten. Denk aan het doorverbinden van gesprekken via de telefoniste, maar ook onderling. Is een medewerker niet bereikbaar, dan kan de beller een voicebericht achterlaten of doorschakelen. Alle gebruikers gebruiken maken verbinding met je VoIP centrale om hun berichten uit te luisteren.